Uslovi korišćenja

Poštovani kupci,

posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici https://www.teolpack.rs/ (u daljem tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.

1. Predmet Opštih uslova

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici https://www.teolpack.rs/ (u daljem tekstu „Internet stranica“).

2. Subjekti Opštih uslova

Prodavac robe koja se naručuje i plaća putem bankovnog transfera ili online je THE END OF LINE DOO PACKAGING SOLUTIONS BEOGRAD, Patrijarha Dimitrija 24, Beograd-Rakovica (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati ga platnom karticom ili putem bankovnog transfera.

3. Proizvodi i cene

Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). Cene na Internet stranici iskazane su bez uračunatog poreza na dodatu vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD).

4. Naručivanje

Proizvodi se naručuju ubacivanjem u korpu na Internet stranici i nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom (ili telefonom).

5. Registracija/Prijava

Kupovina putem sajta moguća je za sve registrovane korisnike. Proces registracije je jednostavan i možete ga brzo obaviti u svega par koraka. Odaberite opciju „Registrujte se“ i navedite ime i prezime, ime kompanije, email adresu i upišete željenu lozinku. Nakon potvrde dugmeta „Registrujte se“ dobićete podatke za registraciju na navedenu email adresu. Da biste potvrdili registraciju potrebno je da pratite instrukcije iz navedenog email-a.

Ukoliko ste postojeći korisnik, da biste obavili kupovinu potrebno je da se prijavite tako što ćete odabrati opciju “Prijavite se” i uneti svoju email adresu i lozinku.

6. Pronalazak željenog proizvoda

Do željenog proizvoda možete doći pretragom putem glavnog menija, odabirom kategorije proizvoda, kao i pomoću polja za brzu pretragu. Kada pronađete proizvod koji želite da poručite, kliknite na njegovu sliku kako biste ušli na stranu sa detaljnim prikazom. Željeni proizvod odabirom opcije "Dodaj u korpu" ubacujete u svoju onlajn korpu. Ukoliko želite da kupite još proizvoda ponovite postupak. Kada ste završili sa kupovinom prelazite na opciju “Plaćanje”.

7. Plaćanje

Naručene proizvode kupac može platiti platnim karticama ili putem bankovnog transfera.

Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca isključivo na tekući račun koji je kupac priložio.

8. Plaćanje platnim karticama

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit bankom i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka kompletira transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Kompletirana transkacija znači da je iznos skinut sa Vašeg računa i da Vam neće biti raspoloživ za drugu namenu.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

8.1 Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

8.2 Povraćaj sredstava u slučaju plaćanja karticama

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

8.3 Izjava o konverziji

Izjava o konverzijama - Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vase platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vasu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost male razlike u odnosu na prvobitnu cenu navedenu na našoj veb stranici.

9. Raspoloživost artikala

Stanje proizvoda na lageru se ažurira jednom u 24h. Iz tog razloga može se dogoditi da poručite proizvod koji je u međuvremenu rasprodat. Ukoliko dođe to toga bićete blagovremeno obavešteni.

10. Dostava

Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se na lokaciju kupca. Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem dostavne službe City Express ili Milšped. Isporuka porudžbine je u roku od dva radna dana, za sve porudžbine primljene do 12.00 časova, osim ukoliko nije drugačije naznačeno na našoj Prodavnici (proizvodi koji nisu na stanju imaju vreme isporuke 4-5 nedelja). Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.

Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

11. Politika privatnosti

Kako bismo obezbedili zaštitu Vaše privatnosti i približili Vam način prikupljanja, upotrebe, povezivanja, objavljivanja i korišćenja ličnih podataka postupamo u skladu sa Politikom privatnosti.

11.1 Opšte informacije

Pre prikupljanja podataka, Online prodavnica obaveštava kupce na koje se podaci odnose o sledećem:

    • da je Online prodavnica uspostavljena od strane privrednog društva THE END OF LINE DOO PACKAGING SOLUTIONS BEOGRAD, Patrijarha Dimitrija 24, Beograd-Rakovica;
    • da je pravno lice odgovorno za prikupljanje podataka THE END OF LINE DOO PACKAGING SOLUTIONS BEOGRAD, Patrijarha Dimitrija 24, Beograd-Rakovica;
    • da je primarna svrha prikupljanja i obrade podataka omogućavanje nesmetanog funkcionisanja Online prodavnice, bezbednost korisnika Online prodavnice, i omogućavanje elektronske trgovine posetiocima Online prodavnice u skladu sa zakonom;
    • da se prikupljeni podaci koriste na način koji omogućava identifikaciju lica učesnika elektronske trgovine u skladu sa dobrim poslovnim običajima, čuvanjem poslovne tajne, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije, Opštom uredbom o zaštiti podataka Evropske Unije (General Data Protection Regulation – GDPR), i drugim relevantnim pravnim izvorima u oblasti zaštite podataka o ličnosti;
    • svi državni organi koji na osnovu zakona i/ili odluke suda ostvaruju pravo korišćenja podataka;
    • da je davanje podataka o ličnosti dobrovoljno, te da niko ko ne želi da bude korisnik Online prodavnice nije u obavezi da ostavi bilo kakav podatak, ali da je ostavljanje podataka obavezno za registraciju i kupovinu na Online prodavnici;
    • da lice koje je dalo pristanak o prikupljanju i obradi podataka može u bilo koje doba i bez obrazloženja povući svoj pristanak, što kao pravnu posledicu proizvodi prestanak svojstva korisnika Online prodavnice i prestanak svakog daljeg prikupljanja podataka od lica koje je pristanak povuklo;
    • da u slučaju nedozvoljene obrade lica imaju prava na zaštitu podataka o ličnosti, kao i drugih prava koja imaju po osnovu Zakona.

11.2 Prikupljanje podataka

U cilju uspešne obrade narudžbina kupaca potrebno je da kupci Online prodavnici dostave sledeće podatke: ime i prezime, ime kompanije, adresa, email i broj telefona. Uz pomoć tih podataka Online prodavnica će biti u mogućnosti da kupcima isporuči naručenu robu, kao i da obavesti kupce o trenutnom statusu narudžbine. Online prodavnica prikuplja samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Prijavom ili registracijom na Online prodavnici podrazumeva se saglasnost korisnika da mu Online prodavnica šalje email obaveštenja. Online prodavnica daje kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing liste koja se koriste za marketinške kampanje.

11.3 Cookies

Online prodavnica koristi „cookies“ da kupcima pomogne da prilagode korišćenje interneta svojim potrebama.

Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na hard disku svakog zasebnog kupca od strane web servera. Cookie-i ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus računaru ili drugom uređaju koji koristi kupac.

Cookie-i su jedinstveno dodeljeni svakom pojedinačnom kupcu, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji ih je poslao kupcu. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će kupcima uštedeti vreme.

11.4 Sigurnost podataka

Online prodavnica će preduzeti razumne tehničke i organizacione mere predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba ili izmena podataka o ličnosti kupaca. Online prodavnica će čuvati lične podatke koje daju kupci na sigurnim serverima (zaštićenim lozinkom i firewall-om). Sve elektronske transakcije koje kupci naprave biće šifrovane putem SSL tehnologije. Naravno, prenos podataka preko interneta je prirodno nesiguran i Online prodavnica ne može da garantuje sigurnost podataka poslatih preko Interneta. Kupci su isključivo odgovorni za čuvanje lozinke i korisničkih detalja.

11.5 Raspoloživost prikupljenih Informacije o kupcu

Kupci mogu od Online prodavnice da zahtevaju pružanje bilo kakve lične informacije koje Online prodavnica poseduje o njima. Kupci registracijom daju izričitu saglasnost da se njihovi podaci o ličnosti koriste za marketinške kampanje, međutim kupci mogu da u bilo koje vreme zahtevaju od Online prodavnice da ne obrađuje više njihove lične podatke u marketinške svrhe.

Informacije koje Online prodavnica prikuplja mogu biti uskladištene, obrađene i prenošene u sve države u koje su potpisnice Konvencije o zaštiti lica u odnosu na automatsku obradu ličnih podataka Saveta Evrope, kako bi se omogućilo korišćenje informacije u skladu sa ovim Pravilima privatnosti. Kupci registracijom na Online prodavnici daju izričitu saglasnost sa takvim prenosom podataka o ličnosti.

11.6 Period čuvanja podataka o kupcu i ažuriranje

Vaši lični podaci neće biti zadržani duže nego što je to neophodno za ostvarenje svrhe za koju su prikupljeni. Ukoliko je rok čuvanja podataka o ličnosti propisan zakonom, THE END OF LINE DOO PACKAGING SOLUTIONS BEOGRAD zadržaće podatke u datom zakonskom roku. Nakon ispunjenja svrhe, odnosno isteka zakonom propisanog roka za čuvanje podataka, podaci će biti trajno izbrisani.

U određenim slučajevima, lični podaci se mogu čuvati duži vremenski period, za potrebe ispunjenja zakonskih obaveza (npr. Zakon o računovodstvu i slično ili za uspostavljanje, vršenje ili odbranu pravnog zahteva, u skladu sa važećim propisima i zakonima.

Kupci su obavezni da obaveste Online prodavnicu ukoliko neki od registrovanih podataka o ličnosti treba ispraviti ili ažurirati.

11.7 Važnost Politike privatnosti

Online prodavnica može ažurirati Politiku privatnosti, s vremena na vreme, postavljanjem usvajanjem i postavljanjem izmena i dopuna istih. Kupci se ovim putem obaveštavaju da bi trebalo da povremeno provere Online prodavnicu kako bi bili u toku sa svim eventualnim promenama Pravila privatnosti. Takođe, Online prodavnica može obaveštavati kupce o promenama Pravila privatnosti putem email-a.

12. Reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici. Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda .

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda. Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email info@teolpack.com ili telefon +381 11 7850531.

Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.

Preduzeće The end of line doo (TEOL) ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis na email info@teolpack.com ili telefon +381 11 7850531 i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis na email info@teolpack.com ili telefon +381 11 7850531 i da pogledate garantni list kako biste se upoznali sa detaljima garancije i postupkom reklamacije

13. Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine.

Za više detalja o postupku prilikom procesa Odustanka od kupovine kontaktirajte nas putem mejla: info@teolpack.com ili telefona: +381 11 7850531.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen, Online prodavac neće biti u mogućnosti da prihvati zahtev kupca. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Po isteku roka od 14 dana proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalan račun.

Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.

14. Ukoliko kupljena roba ne odgovara

Ukoliko kupac utvrdi da artikal nije odgovarajući, potrebno je da kontaktira online prodavca na broj telefona: +381 11 7850531.

Bez prethodnog kontaktiranja korisničke podrške nije moguće vratiti paket.

Poručeni artikal, prilikom povrata robe, obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, kao i u originalnom, neoštećenom pakovanju.

Rok za vraćanje artikla je 14 dana od trenutka prijema proizvoda. Transportne troškove snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

15. Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na Internet stranici kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver vlasništvo su Online prodavca i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti istog. Sve informacije dostupne na Internet stranici isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

16. Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju kupci

Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena. Protiv takvih aktivnosti Prodavnica može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

17. Opisi i slike proizvoda

Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga može vratiti u nekorišćenom stanju, isključivo nakon kontaktiranja korisničke podrške, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.

18. Radno vreme

Prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.

19. Ažuriranje podataka na Internet stranici

Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kom delu Internet stranice.

20. Odgovornost Online prodavca

Online prodavac snosi sve obaveze, troškove i odgovornosti u slučaju bilo kog upravnog, prekršajnog, sudskog ili drugog postupka koji proizilazi iz online trgovine koja se obavlja putem Prodavnice.